شرکت مهراد تجهیز پارسیانشرکت مهراد تجهیز پارسیانشرکت مهراد تجهیز پارسیان
تهران، خیابان طالقانی، پلاک 113
۰۲۱-۸۸۸۴۴۶۷۳

کادر درمان و پرستاران به چه لوازمی نیاز دارند؟

چه به عنوان یک پرستار شروع به کار کنید، چه مامور خرید دانشکده پرستاری، بیمارستان یا کلینیک هستید یا مدیر مرکز پزشکی هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که تیم پرستاری در مرکز شما همه ابزارهای مناسب را دارد، مهم است که با ابزارهای اساسی که پرستاران به طور منظم استفاده می‌کنند آشنا باشید. درک اجزای اساسی «کیت ابزار» پرستاری می‌تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که تیم شما همیشه به تجهیزات پزشکی به روز و کارآمد دسترسی دارد که به آنها کمک می‌کند کار خود را انجام دهند و بهترین مراقبت‌ها و خدمات را به بیماران ارائه می‌دهند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب با مجله «طب تولید» همراه باشید.

لوازم کلیدی متعددی وجود دارد که یک پرستار یا دانشجوی پرستاری روزانه به دسترسی آسان به آنها نیاز دارند. در اینجا فقط چند مورد را نام می‌بریم:

۱۴ مورد از تجهیزات پزشکی مورد نیاز پرستاران

۱. پالس اکسیمتر انگشتی

۲. تجهیزات حفاظت فردی

۳. گوشی‌ پزشکی

۴. پد الکلی

۵. دستگاه فشار سنج

۶. تب سنج

۷. چراغ قوه پزشکی

۸. قیچی پرستاری

۹. نوار پزشکی

۱۰. کلیپ بورد

۱۱. ضد عفونی کننده دست و لوسیون

۱۲. خودکارها و نشانگر

۱۳. هموستات

۱۴. چکش رفلکس

پرستاری از نظر حرفه‌ای، احساسی و فیزیکی تخصصی فوق‌العاده چالش برانگیز است. مراقبت از بیماران و کمک به آنها با انواع روش‌های پزشکی، معمولاً در شیفت‌های ۱۲ ساعته حتی به زبان ساده نیست. پرستاران بخش بیشتری از این شیفت‌ها را رو پا هستند و از بیماری به بیمار دیگر حرکت می‌کنند و به نیازهای آنها، آسایش و بهبودی آنها رسیدگی می‌کنند. برای موفقیت در این حجم کار سنگین، پرستاران به چندین اقلام تجهیزات پزشکی تخصصی استاندارد نیاز دارند که به طور ایده‌آل در یک کیف حمل و نقل، کوله پشتی یا سایر کیسه‌های پرستاری قابل حمل بسته‌بندی شوند تا بتوانند کیت خود را از بیماری به بیمار دیگر و از روشی به عمل دیگر حمل کنند. برخی از پرستاران نیز دوست دارند که این کیف به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند لپ تاپ خود را هم در آن جا بدهند.

البته لوازم پرستاری می تواند بسته به مرکز پزشکی یا دانشکده پرستاری و نوع مراقبت‌های پرستاری خاص ارائه شده متفاوت باشد، اما برخی از لوازم اولیه و روزمره وجود دارد که اکثر پرستاران به آنها نیاز دارند. چه لوازم دانشکده پرستاری خود را تهیه کنید و چه لوازم پرستاری را برای یک مرکز پزشکی و بیمارستان تهیه کنید، باید مطمئن شوید که این موارد را در نظر گرفتید.

اکنون نگاهی دقیق‌تر به برخی از لوازم کلیدی خواهیم داشت که هر پرستار و دانشکده پرستاری و مرکز پزشکی باید در دسترس داشته باشند. به خاطر داشته باشید که همه اینها علاوه بر اسکراب های راحت و کفش و جوراب‌ و لباس‌های پرستاری است.

پیام بگذارید